Annons

Tummen upp för Crimson

Produkter
(logga in för att koppla)

Anden

Aktiv medlem
Jag beställde en hög bilder i varierande storlekar i lördags och igår (måndag) låg de i postlådan. Helt suveränt. Rekommenderas.

Andreas
 
Beställde mina julkort hos dem sent i fredags kväll, på måndag kom de med Posten! De har nog jobbat över lite i helgen :)
 
Inte bara innan jul. Jag beställde en gång natten mellan lördag och söndag, och på måndagen låg de i brevlådan!

/Pontus
 
Hmprf, Jag beställde i söndags morse och idag tisdag så har de fortfarande inte kommit. Antar att de prioriterade era bilder. ;-) De kommer väl imorgon hoppas jag. :)
 
Jag har också fått vänta länge på mina bilder ibland. Fastän jag beställer med "leverans på dagen" Frustrerande att betala för en tjänst de inte alltid kan leva upp till.

Oftast kommer dock bilderna i tid och det är bara att grattulera dem för kvalitén och inte minst det tjockare pappret...

Mvh /Peter
 
Jag måste instämma i hyllningskören. Crimson är kanon att jobba med.
Det har hänt vid ett fåtal tillfällen att det något strulat, men då har de snabbt och smärtfritt fixat det.
Kombinationen av att vara bäst och billigast är svårslaget...

/A
 
Hej!
Jag tycker att de nästan varit otäckt snabba.
Har två gånger laddat upp bilder på söndag em och haft dem i postlådan på måndagen!!!

kanonkvalitet men tunt papper.
 
peter_wahlström skrev:
Jag har också fått vänta länge på mina bilder ibland. Fastän jag beställer med "leverans på dagen" Frustrerande att betala för en tjänst de inte alltid kan leva upp till.

För mig har det varit tvärtom. Beställer alltid bilderna med 4 dagar på labbet om jag inte har bråttom. Dom kommer nästan alltid på tredje eller fjärde dagen ändå :) jag klagar inte...
 
ANNONS