Dans bilder
Höstfärger
Vackert med lite röda höstfärger och inte bara gult och brunt!
Publicerad 2017-09-19 18:43 | Läst 1594 ggr
2 Kommentera
Mer svamp
Är inne i lite svampvärlden just nu både med att både plocka och fota. De är ju rätt personliga i sina olika former och här är några som jag kunde memorera idag.
Publicerad 2017-09-17 17:03 | Läst 2200 ggr
3 Kommentera
Liten svamp
Några är ju så små att man först inte ser dem men är ju lite vackra i mossan.
Publicerad 2017-09-11 12:53 | Läst 2163 ggr
4 Kommentera
Fina höstfärger
I skogen dyker de upp med fina färger i alla fall! Test av nytt makro det senaste Tamron 90 som känns bra ihop med Nikon D500an.
Publicerad 2017-09-09 11:09 | Läst 723 ggr
2 Kommentera
Svamp och ny kamera
Inte många än men förhoppningsvis mer längre fram och gärna kantareller! Första bilderna med ny kamera som jag gillar väldigt mycket än så länge Nikon D500 Sigma 18-55/1,8
Publicerad 2017-08-31 14:17 | Läst 3144 ggr
8 Kommentera








