Dans bilder

Stadsljuset

Jag gillar ju som många andra det sköna ljuset när det ska fotas och som vi vet är det på tidiga mornar som det finns. Här var det morgonljuset från Barnhusbron för några år sedan.

Publicerad 2017-02-18 10:43 | Läst 2756 ggr 12 Kommentera

Gammelbron

Gick förbi Årstabroarna i morse och solen började precis komma upp då och de blir ju lite vackrare då tycker jag. Klicka upp så blir det lite mer bro!

Publicerad 2017-02-14 18:40 | Läst 2178 ggr 5 Kommentera

Vinter mot sommar

Denna vintriga bild tog jag för ett tag sedan vid Mälaren  och samtidigt en jämförelse mot samma brygga på sommaren. Föredrar sommarbryggan!

Publicerad 2017-02-13 19:43 | Läst 2387 ggr 10 Kommentera

Färgbild

Vissa bilder gör sig bäst i färg helt klart som denna som jag tog på morgonen tidigare i veckan.

Publicerad 2017-02-12 10:23 | Läst 1186 ggr 8 Kommentera

Våra fina husdjur

Klart man måste fota sin fina katt ibland och när han sitter lite still är det ju lättare!

Publicerad 2017-02-09 13:18 | Läst 1027 ggr 4 Kommentera
Föregående 1 ... 35 36 37 ... 171 Nästa