Dans bilder
Fin häst
En söt häst mötte jag idag och hon undrade lite över mig till en början men var sedan mer intresserad av att äta. Tyvärr tog jag med fel inställning på kameran och det blev ISO6400 mitt på ljusan dag men det funkar ju ändå.
Publicerad 2016-11-26 15:13 | Läst 2308 ggr
4 Kommentera
STOCKHOLM/söder
Tänkte göra lite reklam för Stockholm/söder där man ofta kan hitta fina stadsmotiv i lite backig terräng dessutom. Kan vara en mobilbild men det duger ibland.
Publicerad 2016-11-22 15:49 | Läst 1532 ggr
8 Kommentera
Uppsala Högar
Skönt med lite bilder som man kan ta fram för lite sommarkänsla eller hur!
Publicerad 2016-11-20 16:40 | Läst 1669 ggr
9 Kommentera
Kanal i vintern
Lite HDR och kanalen i vinterskrud.
Publicerad 2016-11-19 11:49 | Läst 1074 ggr
10 Kommentera





