Jag och min Pentax

Kameran ljuger inte......

Dag 176 Nätfiske

Ha de gott
//B-O

 

Publicerad 2014-06-25 23:46 | Läst 900 ggr 2 Kommentera

Dag 175 Fint besök vid aktern

En svanhona med två små ungar kom glidande förbi mellan båtarna.

Ha de gott
//B-O

 

Publicerad 2014-06-24 21:32 | Läst 1078 ggr 5 Kommentera

Dag 174 Ingen bra start...

på semestern kan man säga. Någon dag klarar man väl, men det ser ju inte så ljust ut framöver heller. Dagens bild får bli ett snabbskott på grannen genom fönstret, har man hund så måste man ut ändå.

Ha de gott
//B-O

 

Publicerad 2014-06-23 21:15 | Läst 984 ggr 4 Kommentera

Dag 173 Om Sushi tycker jag inte,

men fina färger blev det.

Skickar med en bonusbild från igår också, då vi var på amatörteater i Österbybruk (Jernets fångar)

Ha de gott
//B-O 

Publicerad 2014-06-22 22:59 | Läst 1418 ggr 6 Kommentera

Dag 172 Sju år av saknad...

Ha en fortsatt fin helg
//B-O 

Publicerad 2014-06-21 16:54 | Läst 1482 ggr 7 Kommentera
Föregående 1 2 3 ... 6 Nästa