Jag och min Pentax

Kameran ljuger inte......

Dag 223 två röda...

Ha de gott

//B-O

Publicerad 2014-08-11 22:29 | Läst 1080 ggr 4 Kommentera

Dag 222 Sup!! på mitt sätt.

Kanske jag förvillade er nu med min rubrik. Men sup är ju också den nya trenden "Stand Up Paddling".

Nu hittade jag en gammal surfingbräda som blivit övergiven i viken som ni kanske såg igår och den fungerade också. Sedan hade vi en fripassagerare också, en riktig snygging.

Ha de gott
//B-O

 

Publicerad 2014-08-10 12:51 | Läst 1291 ggr 6 Kommentera

Dag 221 Granskär

Åter en helg på havet och lite tjatigt blir det kanske med solnedgång och en övergiven surfingbräda.

Ha de gott
//B-O

 

Publicerad 2014-08-09 21:42 | Läst 1663 ggr 8 Kommentera

Dag 220 fredagsmys

Publicerad 2014-08-08 23:28 | Läst 1111 ggr 6 Kommentera

Dag 219 Ogillas...

Ha de gott
//B-O

 

Publicerad 2014-08-07 21:19 | Läst 1388 ggr 6 Kommentera
Föregående 1 ... 4 5 6 ... 7 Nästa