Jag och min Pentax
Kameran ljuger inte......
Dag 279 Ljuset i tunneln
Nej så illa är det väl inte, men jag fick jobba över idag och då blev det buss hem och promenad genom stadsparken och där var det ljust.
Ha de gott
//B-O
Publicerad 2014-10-06 22:24 | Läst 1040 ggr
4 Kommentera
Dag 278 Snart skall jag nog testa stacking igen
så att man kan få bättre skärpa. Hittade denna skalbagge kanske en fälttordyvel. Riktigt svårt att ljussätta. Men leken fortsätter i höst. :-)
Publicerad 2014-10-05 21:52 | Läst 914 ggr
3 Kommentera
Dag 277 Barnbarn på besök idag. (Lördagsgodis)
Ha de gott
//B-O
Publicerad 2014-10-04 19:29 | Läst 864 ggr
5 Kommentera
Dag 276 En kändis i magasin
Fick Fotosidan magasin idag och vad ser jag? En kändis från bloggen.Grattis Lena
Ha de gott //B-O
Publicerad 2014-10-03 20:32 | Läst 1194 ggr
7 Kommentera
Dag 275 Nästan som totempålar...
Nu börjar det hända saker med parkeringshuset vid akademiska sjukhuset. Resningen har börjat av betongpelarna, spännade byggprojekt.
Ha de gott
//B-O
Publicerad 2014-10-02 21:03 | Läst 834 ggr
2 Kommentera











