Jag och min Pentax

Kameran ljuger inte......

Dag 299 Manipulerat höstlöv

och en talgoxe.

Ha de gott
//B-O

 

Publicerad 2014-10-26 16:13 | Läst 1517 ggr 5 Kommentera

Dag 298 Förlänger hösten

med nya taket, bra investering att byta tak och kunna sitta "ute" lite längre.

Ha de gott
//B-O
 

Publicerad 2014-10-25 23:47 | Läst 1348 ggr 3 Kommentera

Dag 297 Dålig timing

att gå till nyöppnade Maxi en löningsfredag.

Gott om äpplen var det gott om
 

En påminnelse om att julen närmar sig.

Tur att vi hade scanner så vi kunde smyga förbi alla kassaköer som säkert var c:a 15 meter.
 

Ha nu en skön helg
//B-O 

Publicerad 2014-10-24 22:34 | Läst 1701 ggr 5 Kommentera

Dag 296 Mysljus

Ha de gott

//B-O

Publicerad 2014-10-23 22:08 | Läst 1376 ggr 4 Kommentera

Dag 295 Jag ser dig nog...

med mobilen.

Ha de gott
//B-O
 

Lena undrade hur den såg ut i färg. Så här kommer den.
 

Publicerad 2014-10-22 21:13 | Läst 1614 ggr 5 Kommentera
Föregående 1 2 3 ... 7 Nästa