Jag och min Pentax

Kameran ljuger inte......

Dag 319 Grön laser från Carolina

Det blev ett besök till staden idag och försöka föreviga "allt ljus på Uppsala" och jag var inte ensam. Många har lockats ut att beskåda dessa ljusobjekt över staden. Många bilder tas det också, varenda mobil var nog uppe. Men jag var lite mer seriös och tog med mig stativet. Detta evenemang har man vart annat år och jag har nog sett bättre. Men här kommer några.

Ha de gott
//B-O
 

Publicerad 2014-11-15 22:45 | Läst 959 ggr 4 Kommentera

Dag 318 Marie

Ha en god helg
//B-O 
 

Publicerad 2014-11-14 23:42 | Läst 1164 ggr 5 Kommentera

Dag 317 Besökte Karolinska idag

men inte med helikopter.

Istället blev det bil och det tog tid.

Det fanns även genvägar.

Ha de gott
//B-O 

Publicerad 2014-11-13 16:50 | Läst 946 ggr 6 Kommentera

Dag 316 Låst

Ha de gott
//B-O
 

Publicerad 2014-11-12 22:17 | Läst 1008 ggr 4 Kommentera

Dag 315 En röd tråd...

genom bomullshandduken.

Ha de gott
//B-O
 

Publicerad 2014-11-11 22:20 | Läst 953 ggr 8 Kommentera
Föregående 1 ... 3 4 5 ... 6 Nästa