Var och besökte "Mulle" idag i det vackra vädret :o)

Publicerad 2013-01-23 20:32 | Läst 8421 ggr
Lena Holm 2013-01-23 20:49
Vilken oemotståndlig liten häst och ett mycket stämningsfullt foto.
Hälsningar Lena