Bilder som passerar mig + lite till.....nå på Norsk
En bild som jag arbetade på igår.........
Det är hemma hos min äldsta dotter, jag tog med mig lite utrustning från min fotostudio
och så hade vi kul:o)
Publicerad 2012-12-14 19:45 | Läst 4703 ggr
1 Kommentera
En liten bild från min senaste fotografering....
Tycker den är så himla god:o)
Publicerad 2012-12-12 09:15 | Läst 1619 ggr
6 Kommentera
Bilder till från söndagens fotografering:o)
Min dotter Juliana och hennes pojkvän Niklas.
Jessika och Niklas bror Rickard
Och till slut julkortet en gång till med Julianas marsvin ;o)
Publicerad 2012-12-05 08:49 | Läst 5555 ggr
3 Kommentera
Mitt första julkort i år:o)
Min äldsta dotters marsvin......
Publicerad 2012-12-03 11:51 | Läst 6209 ggr
5 Kommentera








