Inte se inte höra inte tala....

           Foto tagit idag med min näst yngsta dotter Cecilia.

Publicerad 2012-10-26 19:00 | Läst 6062 ggr
Ewa Kirjavainen 2012-10-27 11:04
En intressant serie som är snygg i svartvitt och med skärpa/oskärpa!
Ha det fint i helgen Synnöve!
//Ewa
Svar från Tyri 2012-10-28 20:04

Tackar så jätte mycket Ewa:o)