En hel dag med bländare F1.2

Tog med min kamera på ett kanot äventyr och lekte med idén att fota allt på f1.2 och så fick det bli.

Frugan fick ställa upp på en del foton.

Publicerad 2026-06-26 10:26 | Läst 82 ggr
pic-tor 2026-06-26 11:34
Trevligt, lite drömlikt, inlägg. Stor bländare är bra att använda när man vill skapa den här känslan. Fint jobbat och jag följer gärna med på er vidare färd.
/Torbjörn