ONSDAGSSNACK
ryssgården vid Slussen tunnelbanesstation i Stockholm i augusti 2017 svartvitt konverterades EF 24-70L ur min arkivbild se foton nedan

Stort grattis till sommarjobbet! se foton nedan :-D hälsn Lasse

Inlagt 2026-05-21 13:07 |
Läst 268 ggr
Ja, det blev fint. Tack Johan! hälsn Lasse