MY CONSEQUAT

by Lars Ove Pehrsson Koll

Här ser du en riktigt cool kille!

Den här bilden är tagen på Stockholms stadshus med EF 24-70L IS i juli 2017, konverterade till svartvitt. hälsningar Lasse 

Publicerad 2021-04-05 09:49 | Läst 1443 ggr 0 Kommentera

Älskling..

Vad sägs om leka strypsex ikväll?  Bilden tagen på Stockholms stadshus i sensommar med EF 24-70L IS för fem-sex år sedan, konverterade till svartvitt.  God fortsättning på Påsken!  hälsningar Lasse 

Publicerad 2021-04-04 11:01 | Läst 1524 ggr 0 Kommentera

SE MEN INTE RÖRA!!

kunde inte låt bli.. . bilden togs på Stockholms stadshus i aug 2014 med EF 24-70L IS, konverterade till svartvitt, hittade den här bilden från filräddningsprogram räddades :-)  puuh..  Påskhälsningar Lasse 

Publicerad 2021-04-03 11:54 | Läst 1705 ggr 3 Kommentera

Gatufotobilder

togs alla bilder med EF 24-70L IS på Gamla stan, Drottninggatan o Slussen i Stockholm den fredag på sensommar 2018, ingen ordning dvs blandande bilder och bilder säger sig själv och konverterade till svartvitt. Omarbetade bilderna. obs bilderna visade tidigare i min blogg för några år sedan.  Hälsningar Lasse

Publicerad 2021-04-02 09:54 | Läst 1757 ggr 2 Kommentera

Gå ut i vårsolen

- kan bli 15 grader i Stockholm imorgon!  Ta med kamera och termos ev köp glass.. njut i vårvärme!   Bilden tagen på Liljeholmskajen och Marievik i bakgrund i fjol.  hälsningar Lasse

PS den glömde bort saken i 6-7 år, skönt att jag hittade nätdelen! 

Publicerad 2021-03-22 11:58 | Läst 1825 ggr 1 Kommentera
Föregående 1 ... 71 72 73 ... 92 Nästa