MY CONSEQUAT
Här ser du en riktigt cool kille!
Den här bilden är tagen på Stockholms stadshus med EF 24-70L IS i juli 2017, konverterade till svartvitt. hälsningar Lasse
Älskling..
Vad sägs om leka strypsex ikväll? Bilden tagen på Stockholms stadshus i sensommar med EF 24-70L IS för fem-sex år sedan, konverterade till svartvitt. God fortsättning på Påsken! hälsningar Lasse
SE MEN INTE RÖRA!!
kunde inte låt bli.. . bilden togs på Stockholms stadshus i aug 2014 med EF 24-70L IS, konverterade till svartvitt, hittade den här bilden från filräddningsprogram räddades :-) puuh.. Påskhälsningar Lasse
Gatufotobilder
togs alla bilder med EF 24-70L IS på Gamla stan, Drottninggatan o Slussen i Stockholm den fredag på sensommar 2018, ingen ordning dvs blandande bilder och bilder säger sig själv och konverterade till svartvitt. Omarbetade bilderna. obs bilderna visade tidigare i min blogg för några år sedan. Hälsningar Lasse
Gå ut i vårsolen
- kan bli 15 grader i Stockholm imorgon! Ta med kamera och termos ev köp glass.. njut i vårvärme! Bilden tagen på Liljeholmskajen och Marievik i bakgrund i fjol. hälsningar Lasse
PS den glömde bort saken i 6-7 år, skönt att jag hittade nätdelen!




























