Hej Lars Ove.
Jag gillar ditt svartvita foto här. Med de två kvinnorna som huvudmotiv, men där det också finns flera andra saker att titta på.
Med många vänliga hälsningar från Erik/DK.
PS: Jag var lite nyfiken på varför du konverterar från färg till svartvitt med en X100F. Beror det på att du vill fotografera i RAW och inte är nöjd med Acros i kameran ? Jag har själv en X100F.
Hej Erik. du har rätt! Ja, jag misstog mig :) Yes, setting Acros in X100F. ja, just det att flera andra saker att titta på...Tack för gillande o kommentar Erik! hälsn Lasse
Jag gillar ditt svartvita foto här. Med de två kvinnorna som huvudmotiv, men där det också finns flera andra saker att titta på.
Med många vänliga hälsningar från Erik/DK.
PS: Jag var lite nyfiken på varför du konverterar från färg till svartvitt med en X100F. Beror det på att du vill fotografera i RAW och inte är nöjd med Acros i kameran ? Jag har själv en X100F.
Hej Erik. du har rätt! Ja, jag misstog mig :) Yes, setting Acros in X100F. ja, just det att flera andra saker att titta på...Tack för gillande o kommentar Erik! hälsn Lasse