Syftet med denna blogg är att kontinuerligt, publicera bildmaterial. Detta för att utveckla mitt bildskapande, och förbättra mitt hantverk som fotograf.

Firande...

Idag firade vi årets SM-Guld. Torget i Skellefteå var fyllt av anhängare.

Publicerad 2026-05-03 18:13 | Läst 228 ggr