Pausbild

Ett sätt att minnas

Fördriva tiden

Yashica-C, FP4plus, Xtol

Publicerad 2014-07-16 19:33 | Läst 1915 ggr 1 Kommentera

Ära vare gud i höjden, detta har jag gjort i slöjden

Nikon FM2, Nikkor 1:2.8/24, HP5plus, Xtol

Publicerad 2014-07-15 20:02 | Läst 1527 ggr 4 Kommentera

Tillsammans

Nikon FM2, Nikkor 1:2.8/24, HP5plus, Xtol

Publicerad 2014-07-14 19:03 | Läst 1518 ggr 1 Kommentera

Intensiv multitasking

Nikon FM2, Nikkor 1:2.8/24, HP5plus, Xtol

Publicerad 2014-07-13 19:48 | Läst 1192 ggr 2 Kommentera

Blues

Yashica-C, HP5plus, Xtol

Publicerad 2014-07-12 19:57 | Läst 1541 ggr 1 Kommentera
Föregående 1 ... 9 10 11 ... 39 Nästa