Pausbild
Ett sätt att minnas
Ära vare gud i höjden, detta har jag gjort i slöjden
Nikon FM2, Nikkor 1:2.8/24, HP5plus, Xtol
Publicerad 2014-07-15 20:02 | Läst 1527 ggr
4 Kommentera
Tillsammans
Nikon FM2, Nikkor 1:2.8/24, HP5plus, Xtol
Publicerad 2014-07-14 19:03 | Läst 1518 ggr
1 Kommentera
Intensiv multitasking
Nikon FM2, Nikkor 1:2.8/24, HP5plus, Xtol
Publicerad 2014-07-13 19:48 | Läst 1192 ggr
2 Kommentera






