Pausbild

Ett sätt att minnas

Ära vare gud i höjden, detta har jag gjort i slöjden

Nikon FM2, Nikkor 1:2.8/24, HP5plus, Xtol

Publicerad 2014-07-15 20:02 | Läst 1530 ggr 4 Kommentera

Tillsammans

Nikon FM2, Nikkor 1:2.8/24, HP5plus, Xtol

Publicerad 2014-07-14 19:03 | Läst 1520 ggr 1 Kommentera

Intensiv multitasking

Nikon FM2, Nikkor 1:2.8/24, HP5plus, Xtol

Publicerad 2014-07-13 19:48 | Läst 1194 ggr 2 Kommentera

Blues

Yashica-C, HP5plus, Xtol

Publicerad 2014-07-12 19:57 | Läst 1543 ggr 1 Kommentera

Livet är en kamp

Olympus XA, HP5plus, Xtol

Publicerad 2014-07-09 19:01 | Läst 1835 ggr 0 Kommentera
Föregående 1 ... 9 10 11 ... 33 Nästa