Pausbild
Ett sätt att minnas
Det händer något där ute
Leica M3, Summicron 1:2/50, HP5plus @800
Publicerad 2014-04-01 19:50 | Läst 2383 ggr
2 Kommentera
Kvällspatrullen
Olympus OM-2n, Zuiko 1:2/35, HP5plus @1600
Publicerad 2014-03-30 20:56 | Läst 2787 ggr
0 Kommentera
Jag gillar inte att växa upp här
Nikon FM2, Nikkor 1:2.8/24, HP5plus
Publicerad 2014-03-28 19:35 | Läst 2250 ggr
2 Kommentera
Dimman smyger sig in
Olympus OM-2n, Zuiko 1:2/35, HP5plus @1600
Publicerad 2014-02-21 19:32 | Läst 2227 ggr
2 Kommentera
Runt böjen
Olympus OM-2n, Zuiko 1:2,8/35, HP5plus
Publicerad 2014-02-16 20:13 | Läst 2067 ggr
2 Kommentera






