Tommys hörn av bloggosfären

Bilden i främsta rummet!

Myror, baggar och flugor...

Lite macrobilder från de senaste tiden! :)

1. Går försiktigt, får man förmoda!

2. Ser du nåt därnere, Sture!?

3. Ehm! Bråda dagar, kanske? Jag rättfärdigar mig själv med att jag inte var den enda som tittade på! ;)

4. "Bär ner mej till sjön!"

5. På grön kvist? Grön av avund? idel bevingade uttryck!

6. För visst är väl macrofoto en riktig fluga! :)

Publicerad 2018-05-29 20:10 | Läst 4855 ggr 1 Kommentera

This Place Ain´t Big Enough for Both of Us...

1. 

2. 

3. 

4. 

5. 

6. 

7. 

8. 

9. 

10. 

Publicerad 2018-05-19 22:14 | Läst 2213 ggr 0 Kommentera

Macromania!

Äntligen...! :)

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Publicerad 2017-06-28 19:40 | Läst 6380 ggr 1 Kommentera

Käften!

En ant-ologi! :)

Publicerad 2017-05-27 22:29 | Läst 4121 ggr 0 Kommentera

Åter bland småkryp och flygfän!

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

(Kolla greppet!)

9.

(En fin stund trots ringrostighet och starkt, hårt ljus, tack för det!)

Publicerad 2016-06-04 23:16 | Läst 5492 ggr 1 Kommentera
Föregående 1 2 3 ... 4 Nästa