Tommys hörn av bloggosfären
Idag har det kommit lite nysnö! (Macro)
Så oerhört fascinerande tycker jag! :)
****
1.
****
2.
****
3.
****
4.
****
5.
****
6.
****
7.
(Den enda fokus-stackade bilden jag fick till!:)
****
8.
****
9.
****
~7 februari 2024~
****
(Fotoverktyg: Olympus OM D EM-1II + Olympus M.Zuiko Digital 60mm f/2,8 ED Macro +mellanringar.)
****
Innefoto, Skrammel macrostyle!
Inomhusjobb mest hela dagen idag. Förberedelser inför morgondagen. Därför blir det ännu ett avsnitt av min serie med innefoto i bloggen i kväll!
Till barnverksamheten på jobbet har vi en korg med "skrammelinstrument"! Den korgen dök jag ner i med kameran häromdagen! :)
****
1.
****
2.
****
3.
****
4.
****
5.
****
6.
****
~Ransta nästa, 1 februari 2024~
****
Innefoto, Godispapper macrostyle!
Fjärde delen i min lilla vinterserie! :) Den här gången blev det till att avbilda skräpet efter julgodiset, såna där likörpraliner som har så färgglada omslagspapper. De fick bli motiv denna gången!
****
1.
****
2.
****
3.
****
4.
****
5.
****
6.
****
7.
****
Innefoto, Tvärflöjt macrostyle!
Fristående fortsättning på min lilla mniserie. Häromdagen lånade jag min jobbkompis Bengts tvärflöjt för en liten fotosession. (Fast jag rörde den inte, jag bara avbildade den!)
****
1.
****
2.
****
3.
****
4.
****
5.
****
Ett vackert instrument, både att lyssna till och att fotografera! :)
****
Innefoto, Gitarr macrostyle!
Det ser ut att bli en liten miniserie här i bloggen nu när det är vinter och inte så inspirerande alltid att gå ut och fota. Igår tittade jag närsynt på en gitarr på jobbet!
****
1.
****
2.
****
3.
****
4.
****
5.
****
****
~25 januari 2024~
****


































