Tommys hörn av bloggosfären

Bilden i främsta rummet!

En stilla stund vid sjön Snyten...

Jag stannade till vid min resa mellan Sala och Norberg igår. En liten stund av stillhet och några bilder...

1.

2.

3.

Publicerad 2017-01-29 18:59 | Läst 5074 ggr 1 Kommentera

Fastfrusen

Publicerad 2017-01-28 23:08 | Läst 4336 ggr 0 Kommentera

Frostiga grenar...

...på vårt körsbärsträd.

Publicerad 2017-01-25 18:50 | Läst 1663 ggr 0 Kommentera

Byggnadsdetaljer.

*******

Publicerad 2017-01-24 20:47 | Läst 2158 ggr 4 Kommentera

Sago-likt!

Jag hittade ännu en vinterbild från häromdagen...

Visst är det väl lite Narnia eller Törnrosasömn över bilden?! :)

Publicerad 2017-01-23 18:47 | Läst 2300 ggr 2 Kommentera
Föregående 1 ... 24 25 26 ... 28 Nästa