Tommys hörn av bloggosfären
Bilden i främsta rummet!
En stilla stund vid sjön Snyten...
Jag stannade till vid min resa mellan Sala och Norberg igår. En liten stund av stillhet och några bilder...
Publicerad 2017-01-29 18:59 | Läst 5074 ggr
1 Kommentera
Frostiga grenar...
...på vårt körsbärsträd.
Publicerad 2017-01-25 18:50 | Läst 1663 ggr
0 Kommentera
Sago-likt!
Jag hittade ännu en vinterbild från häromdagen... 
Visst är det väl lite Narnia eller Törnrosasömn över bilden?! :)
Publicerad 2017-01-23 18:47 | Läst 2300 ggr
2 Kommentera








