Tommys hörn av bloggosfären

Bilden i främsta rummet!

Fruset...!

*****

Publicerad 2016-11-03 21:37 | Läst 1978 ggr 0 Kommentera

Men idag föll första snön...

1.

2.

3.

Publicerad 2016-11-01 19:21 | Läst 1971 ggr 2 Kommentera

De vita konturernas tid...

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Men säg den skönhet som varar beständigt...

16.

17.

Publicerad 2016-10-27 21:12 | Läst 6277 ggr 4 Kommentera

Ombytligt i april...

Publicerad 2016-04-24 20:42 | Läst 5179 ggr 3 Kommentera

Det var iallafall lite fint gråväder i Avesta i måndags!

Åter vid gamla jaktmarker kring verket i Avesta.

1.

2.

3.

4.

5.

Publicerad 2016-01-28 22:45 | Läst 5896 ggr 1 Kommentera
Föregående 1 ... 31 32 33 ... 34 Nästa