Tommys hörn av bloggosfären
Jag blev lite inspirerad av bilderna från James Webb teleskopet. (Micro/macrokosmos)
Så jag gick ut bland blommorna och sökte efter stjärnor, galaxer och nebulosor!
****
1.
****
3.
****
4.
****
5.
****
6.
Liv i universum? Jodå alldeles fullt av "aliens"!
****
7.
****
8.
****
9.
****
10.
****
11.
****
12.
****
Vita sippor.
****
1.
****
2.
****
3.
4.
****
5.
****
6.
****
7.
****
~Kärrgruvan 8 maj 2022~
****
En av årets fototraditioner - blåsipporna på Svinryggen.
Ikväll kom jag iväg till Svinryggen för att uppleva blåsipporna som finns i såna mängder just där. Det är en sån fin upplevelse av vår varje år! :)
****
1.
****
2.
****
3.
****
4.
****
5.
****
6.
****
7.
****
8.
****
9.
****
10.
****
~Svinryggen, Norberg 21 april 2022~
****
Höstfärgpalett...
Igår var jag ute i dimman i Klackberg. Fantastiskt vackert och inspirerande! Jag hinner dock inte redigera alla bilderna idag. Så idag lägger jag ut denna färgpalett, som en något fristående försmak från de bilder från dimman i Klackberg som ska komma...! :)
****
****
~Klackberg, 27 september 2021~
****
































