Tommys hörn av bloggosfären

Bilden i främsta rummet!

Hög tid för småkryp igen!

Macrofoto i kvällsljuset i vår trädgård.

****

1.

****

2.

****

3.

****

4.

****

5.

****

~Kärrgruvan, Norberg 29 maj 2021~

****

Publicerad 2021-05-29 22:14 | Läst 2513 ggr 0 Kommentera

Körsbärsträden med tre olika objektiv...

De har så kort blomningstid, så det gäller att passa på! Här är en kollektion bilder tagna vid tre olika tillfällen med tre olika väder och med tre olika objektiv.

****

1.

(Olympus M.Zuiko Digital 12.100/4,0 ED IS Pro)

****

2.

(Panasonic Lumix G Macro 30/2,8 ASPH MEGA O.I.S)

****

3.

(Denna och följande är avbildade med Olympus M.Zuiko Digital 45/1,8)

****

4.

****

5.

****

6.

****

7.

****

8.

****

9.

****

10.

****

Publicerad 2021-05-28 21:18 | Läst 3183 ggr 3 Kommentera

Gullviva!

****

1.

****

2.

****

3.

****

4.

****

5.

****

6.

****

~I vår gräsmatta, 25 maj 2021~

****

Publicerad 2021-05-27 20:10 | Läst 3604 ggr 0 Kommentera

Bollsäsong...!

****

~Norberg 25 maj 2021~

****

Publicerad 2021-05-25 20:59 | Läst 1237 ggr 0 Kommentera

Visset, sirligt, sinnligt!

1.

****

2.

****

3.

****

4.

****

5.

****

6.

****

7.

****

8.

****

~11 maj 2021~

****

Publicerad 2021-05-11 21:33 | Läst 1376 ggr 2 Kommentera
Föregående 1 ... 37 38 39 ... 43 Nästa