Tommys hörn av bloggosfären

Bilden i främsta rummet!

Gamla byn och holmen i Avesta!

Gamla byn heter ett fint bostadsområde i Avesta och holmen ligger precis bredvid med fina promenadstråk, även om man gräver och bygger om för fullt där. Igår var det fint väder, så det blev en utflykt till Avesta! :)

1.                            

2. 

3. 

4.                           

5. 

6. 

7. 

8.                         

9.                        

10. 

11.                          

12. 

13. 

Publicerad 2018-10-16 21:19 | Läst 5001 ggr 3 Kommentera

Speglingar av ett lusthus!

*********

*********

Publicerad 2018-10-15 20:29 | Läst 2956 ggr 3 Kommentera

Grant i Sala!

Inte minst så här års när det är så färg-grant! :) Sen eftermiddag igår och ytterligare en runda kring stadsparken. Roligt att studera hur den förändras med tiden...

1.                         

2. 

3. 

4. 

5.                         

6.                         

7. 

8. 

9. 

10.                        

11. 

12. 

13. 

14.                         

15.                         

16.                         

17.                         

Publicerad 2018-10-08 19:39 | Läst 2474 ggr 2 Kommentera

Come rain or come shine...

*********

*********

Publicerad 2018-09-27 20:27 | Läst 4214 ggr 0 Kommentera

Det blev en fin sista kväll i Bratislava!

1.

2.

3. 

4.                         

5. 

6. 

7.                           

8. 

9. 

10.                       

Publicerad 2018-09-19 21:05 | Läst 1779 ggr 2 Kommentera
Föregående 1 ... 37 38 39 ... 48 Nästa