Tommys hörn av bloggosfären
Bilden i främsta rummet!
Gamla byn och holmen i Avesta!
Gamla byn heter ett fint bostadsområde i Avesta och holmen ligger precis bredvid med fina promenadstråk, även om man gräver och bygger om för fullt där. Igår var det fint väder, så det blev en utflykt till Avesta! :)
Publicerad 2018-10-16 21:19 | Läst 5001 ggr
3 Kommentera
Speglingar av ett lusthus!
*********
*********
Publicerad 2018-10-15 20:29 | Läst 2956 ggr
3 Kommentera
Grant i Sala!
Inte minst så här års när det är så färg-grant! :) Sen eftermiddag igår och ytterligare en runda kring stadsparken. Roligt att studera hur den förändras med tiden...
Publicerad 2018-10-08 19:39 | Läst 2474 ggr
2 Kommentera
Det blev en fin sista kväll i Bratislava!
Publicerad 2018-09-19 21:05 | Läst 1779 ggr
2 Kommentera










































