Tommys hörn av bloggosfären
Bilden i främsta rummet!
Försommarbukett!
~Gullviva och scilla!~
****
Publicerad 2021-05-08 21:50 | Läst 999 ggr
1 Kommentera
Första macrosessionen för säsomgen...
...som jag har längtat! :)
****
1.
****
2.
****
3.
****
4.
****
5.
****
6.
****
7.
****
8.
****
9.
Ingen riktig fart på djurlivet än, men jag hittade iaf. den här lilla myran! :)
****
10.
****
11.
"Ja visst gör det ont...!"
****
~Kärrgruvan 7 maj 2021~
****
Publicerad 2021-05-07 22:03 | Läst 1616 ggr
1 Kommentera
Vitsippor, i början av säsongen! (Macro och närbilder).
De första vitsipporna har precis tittat upp och slagit ut i vår trädgård.
****
1.
****
2.
****
3.
****
4.
****
5.
****
6.
****
7.
****
~Kärrgruvan, Norberg 20 april 2021~
****
Publicerad 2021-04-21 19:33 | Läst 2568 ggr
2 Kommentera
So to speak.
****
****
~Detalj från väggen Gruvmuséet, Mossgruveparken, Kärrgruvan.~
****
Publicerad 2021-03-17 19:42 | Läst 2656 ggr
2 Kommentera
Tulpan-konst.
Så har årets första tulpanbukett både kommit och gått. Inte vissnade den så där vackert som en del tulpaner gör. Men några bilder blev det i alla fall!
****
1.
****
2.
****
3.
****
4.
****
5.
****
6.
****
7.
****
~Tulip-art 2021~
****
Publicerad 2021-02-24 20:32 | Läst 2808 ggr
0 Kommentera




























