Tommys hörn av bloggosfären
Bilden i främsta rummet!
Botaniska trädgården i Bratislava.
Vi spenderade en hel eftermiddag i den här vackra parken i centrala Bratislava. Inte så mycket blomster på grund av årstiden, men gott om form och färg iallafall. En fröjd för både ögat och kameran. (Jag kan inte tillräckligt mycket om växter. Därför lämnar jag mestadels bilderna okommenterade...)
Publicerad 2018-09-16 20:27 | Läst 1820 ggr
0 Kommentera
Det regnade en kväll när vi gick genom centrum i Bratislava.
Publicerad 2018-09-15 19:46 | Läst 2021 ggr
6 Kommentera
Krusar sig, och speglar sig...
Publicerad 2018-08-11 21:08 | Läst 1696 ggr
2 Kommentera
En ovanlig syn den här sommaren...
Norbergs kyrka som speglar sig i en vattenpöl, idag efter gudstjänsten!
Publicerad 2018-08-05 21:40 | Läst 1830 ggr
3 Kommentera







































