Tommys hörn av bloggosfären

Bilden i främsta rummet!

Vinterlandskap...

****

****

****

~Norberg 3 februari 2021~

****

Publicerad 2021-02-03 19:32 | Läst 2100 ggr 0 Kommentera

Novembermacromagi!

Jag har knappt rört kameran på flera dagar nu. Det är ju ovanligt gråtråkig november. Men idag fick jag lite inspiration. Jag monterade på macrot på kameran och gick för att leta motiv och kompositioner bland sådant som håller färgen och sånt som håller på att åter bli jord!

****

1.

****

2.

****

3.

****

4.

****

5.

****

6.

****

7.

****

8.

****

9.

****

10.

****

11.

****

12.

****

~Den lilla världen i Norberg den 14 november 2020~

****

Publicerad 2020-11-14 20:17 | Läst 2695 ggr 4 Kommentera

Rikedom-en studie i blått...

****

1.

****

2.

****

3.

****

4.

****

~30 juli 2020~

****

Publicerad 2020-07-31 18:31 | Läst 3093 ggr 0 Kommentera

Att fotografera-en fluga!? (Lite macrobilder från den senaste tiden.)

Ja, det kan man ju fråga sig... eller bara göra! 

****

1.

****

2.

****

3.

****

4.

****

5.

****

6.

****

7.

****

8.

****

9.

****

10.

****

11.

****

12.

****

13.

****

Publicerad 2020-07-30 19:57 | Läst 3852 ggr 5 Kommentera

Hörrni, nu får vi hjälpas åt, för den här gången är det en stor rackare...! :)

****

1.

****

2.

****

3.

****

4.

****

Publicerad 2020-07-29 20:12 | Läst 3111 ggr 0 Kommentera
Föregående 1 ... 39 40 41 ... 43 Nästa