Tommys hörn av bloggosfären

Bilden i främsta rummet!

Lite höstbilder från Uttersberg.

Vi var i Uttersberg och Galleri Astley i början av augusti. Sommar då. Då ägnade jag den mesta tiden åt all den fina konsten som finns där. Nu är det höst och jag ägnade den mesta tiden åt omgivningarna. Fint det också! :)

****

1.

****

2.

****

3.

****

4.

****

5.

****

6.

****

7.

****

8.

****

9.

****

10.

****

11.

****

12.

****

13.

****

14.

****

15.

****

16.

****

17.

****

18.

****

19.

****

20.

****

21.

****

22.

****

23.

****

~Uttersberg, 23 oktober 2022~

****

Publicerad 2022-10-23 20:22 | Läst 2541 ggr 1 Kommentera

Bufo bufo.

Jag avslutade min fotoförmiddag i Ängelsberg med att spana på Paddorna som leker i dammen!

****

1.

****

2.

****

3.

****

4.

****

5.

****

6.

****

7.

****

Ett ganska fascinerande skådespel och jag fick till och med höra en padda sjunga! :)

****

Publicerad 2022-05-03 20:39 | Läst 1820 ggr 1 Kommentera

Dimman i Klackberg, så kom jag fram till en damm jag aldrig sett förut!

Jag sträckte ut min fotopromenad lite längre än vad jag har gjort tidigare. Mest för att man hade klippt ned växtligheten i skidspåren inför skidsäsongen. Så kom jag fram till den här vyn...

****

1.

****

2.

****

3.

****

4.

****

Varför har ingen berättat om det här för mig tidigare...!? :)

****

Publicerad 2021-10-01 19:34 | Läst 2898 ggr 3 Kommentera

Bilder från ett sommarvackert Sala!

Sala är en av de vackraste sommarstäder jag vet! (Och det säger jag inte bara för att jag kommer därifrån!:) Igår var jag där och fotograferade!

****

1.

****

2.

****

3.

****

4.

****

5.

****

6.

****

7.

****

8.

****

9.

****

10.

****

11.

****

12.

****

13.

****

14.

****

15.

****

16.

****

17.

****

18.

****

19.

****

20.

****

21.

****

Publicerad 2020-07-28 20:56 | Läst 4937 ggr 3 Kommentera