Tommys hörn av bloggosfären
Lite höstbilder från Uttersberg.
Vi var i Uttersberg och Galleri Astley i början av augusti. Sommar då. Då ägnade jag den mesta tiden åt all den fina konsten som finns där. Nu är det höst och jag ägnade den mesta tiden åt omgivningarna. Fint det också! :)
****
1.
****
2.
****
3.
****
4.
****
5.
****
6.
****
7.
****
8.
****
9.
****
10.
****
11.
****
12.
****
13.
****
14.
****
15.
****
16.
****
17.
****
18.
****
19.
****
20.
****
21.
****
22.
****
23.
****
~Uttersberg, 23 oktober 2022~
****
Bufo bufo.
Jag avslutade min fotoförmiddag i Ängelsberg med att spana på Paddorna som leker i dammen!
****
1.
****
2.
****
3.
****
4.
****
5.
****
6.
****
7.
****
Ett ganska fascinerande skådespel och jag fick till och med höra en padda sjunga! :)
****
Dimman i Klackberg, så kom jag fram till en damm jag aldrig sett förut!
Jag sträckte ut min fotopromenad lite längre än vad jag har gjort tidigare. Mest för att man hade klippt ned växtligheten i skidspåren inför skidsäsongen. Så kom jag fram till den här vyn...
****
1.
****
2.
****
3.
****
4.
****
Varför har ingen berättat om det här för mig tidigare...!? :)
****
Bilder från ett sommarvackert Sala!
Sala är en av de vackraste sommarstäder jag vet! (Och det säger jag inte bara för att jag kommer därifrån!:) Igår var jag där och fotograferade!
****
1.
****
2.
****
3.
****
4.
****
5.
****
6.
****
7.
****
8.
****
9.
****
10.
****
11.
****
12.
****
13.
****
14.
****
15.
****
16.
****
17.
****
18.
****
19.
****
20.
****
21.
****
























































