Tommys hörn av bloggosfären

Bilden i främsta rummet!

Det hade hunnit blivit kväll när jag åkte från jobbet!

****

~Kumla kyrkby, 20220222~

****

Publicerad 2022-02-22 20:08 | Läst 1876 ggr 0 Kommentera

Skakande bilder från Norberg, (eller bilder från byn med ICM)!

Jag tänkte att jag ville testa ICM (Avsiktliga kamerarörelser) på något annat än naturbilder. Det är ett sätt att fota, att man rör på kameran. Det blir ju ett något slumpartat resultat. Rätt kul att leka med.  Det kan bli rätt fin målerisk effekt...! Jag får nog testa mera! :)

****

1.

****

2.

****

3.

****

4.

****

5.

****

6.

****

7.

****

8.

****

9.

****

10.

****

11.

****

12.

****

13.

****

14.

****

15.

****
~Norberg 28 januari 2022~

****

Publicerad 2022-01-28 21:36 | Läst 3779 ggr 2 Kommentera

Dimmig kväll i Norberg! (Kanske lite väl dimmigt!)

I förrgår kväll var det en mysigt dimmig kväll i Norberg så jag tog med mig kameran. Men jag hade lyckats stänga av bildstabiliseringen i objektivet, så att en del av bilderna blev lite mer suddiga av vad jag hade önskat... Men ändå! :)

****

1.

****

2.

****

2.

****

3.

****

4.

****

5.

****

6.

****

7.

****

8.

****

9.

****

10.

****

~Norberg 3 januari 2022~

****

Publicerad 2022-01-05 19:15 | Läst 2315 ggr 0 Kommentera

Vad månde bliva...?

****

~2022~

****

****

Ingen idé att uttala sig alltför tvärsäkert!

****

God fortsättning!

****

Publicerad 2022-01-01 21:28 | Läst 2029 ggr 1 Kommentera

En adventslördagkväll i Norberg...

****

1.

****

2.

****

3.

****

4.

****

5.

****

6.

****

7.

(Kladd på linsen, tydligen, stör mig nåt vansinnigt att jag inte lade märke till det tidigare! Måste ju nästan ta om en del bilder...!)

****

8.

****

9.

****

10.

****

11.

****

12.

****

~Norberg 11 december 2021~

****

Publicerad 2021-12-11 20:31 | Läst 2085 ggr 0 Kommentera
Föregående 1 ... 11 12 13 ... 16 Nästa