Blogg, Portfolio, Rabatt på Fotosidan Magasin och försäkring, alla Premium-artiklar, obegränsad uppladdning

Plusmedlemskap kostar 220 kr per år

Annons
X. Oanvända vyer > Nyheter > God Jul och Gott nytt år önskar Fotosidan!

God Jul och Gott nytt år önskar Fotosidan!

Jul 2008 av Marija Jausevac
Tillsammans med vinnaren av "Årets julkort 2008", Jul 2008 av Marija Jausevac, vill vi på Fotosidan önska er medlemmar en riktig God Jul och ett Gott nytt år!

Ett stort tack till alla er som deltog i julkortstävlingen och alla ni som hjälpte till att utse vinnaren. Du kan se alla bidrag här.

Av Ingrid Folkesson
Publicerad 2008-12-22. Läst av 5549 personer.
Blogg, Portfolio, Rabatt på Fotosidan Magasin och försäkring, alla Premium-artiklar, obegränsad uppladdning

Plusmedlemskap kostar 20 kr per år

Fotosidan uppskattar att du diskuterar våra artiklar. Håll en god ton och håll dig till ämnet för ett bra debattklimat.



Logga in för att kommentera

2008-12-22 16:58   MMarklund
God jul! :)
2008-12-22 17:46   Tess_B
God Jul på er! :)
2008-12-22 17:48   danielll
Detsamma tillbaks till er.
GOD JUL.
/Daniel
2008-12-22 18:10   hlse
God Jul till er också och till alla medlemmar på Fotosidan.
Må vi alla få ett 2009 med fantastiska bilder.
2008-12-22 18:58   Carina Hedlund
Underbar bild, kul att den jag röstade på vann:) God jul till er alla från ett snörikt Skellefteå!

Mvh/Carina Hedlund
2008-12-22 19:04   Satto
God Jul på er alla
& Ett Gott Nytt Fotoår:-)
Så jättegullig bild som vann....
grattis Marija Jausevac till den fina bilden:-)
2008-12-22 19:36   Humpe
Grattis till en värdig vinnare!

God Jul en nöjd två ;-)

/Henrik
2008-12-22 19:46   Rita söderlund
God Jul och Gott nytt år till er ochså..
2008-12-22 19:49   Hans-Erik Karlsson
God Jul :-)))
2008-12-22 20:24   Mattz Birath
God Jul & Gott nytt år på er alla fotografer här på Fotosidan

Önskar
Mattz
2008-12-22 21:10   mikaelleijon.se
God Jul! Härlig bild som jag lade min röst på. :-)

/Mikael
2008-12-22 23:38   Miracle
God Jul och ett riktigt Gott Nytt År!!!!
2008-12-22 23:47   Tobias.N
God Jul & Gott nytt!
2008-12-22 23:55   Tilda Källström
God Jul allihopa!:D
2008-12-23 00:02   Leif Johansson
God Jul och ett Gott Foto-år 2008 önskar jag alla!
Leif "Aqvilla" Johansson
2008-12-23 08:53   Marija Bojic
Det här var så fantastiskt roligt!

Till alla som röstade vill jag tacka för det har var den finaste julklappen jag någonsin har fått.

God Jul och Ett Gott Nytt År!!!
2008-12-23 11:12   Monica Ingerlund Hjelt
Grattis till den fina vinnarbilden, den förmedlar värme och bus och jul förståss:)

God Jul och Gott Nytt År!
önskas alla på FS
2008-12-23 20:17   iiAMSUPERMAN
God jul! :)
2008-12-24 10:41   Johnny Buchwald
God Jul alla!
2008-12-25 01:11   Ingrid Grip
GOD JUL
OCH
GOTT NYTT ÅR !

önskar jag alla med kameran i hand......
2008-12-25 13:34   martin_ljunggren
Merry merry X-Mas!
2008-12-27 00:18   nicke40
God fortsättning!
2008-12-30 17:19   figaro
2008-12-30 Lars Landgren




GOTT NYTT ÅR till Er alla, objektivt sett
2008-12-30 23:02   dane__89
Gott Nytt År, i förskott då. Ska försöka ta någon fin nyårsbild i år :)

Merläsning

Sportfotograf utvärderar Sony-systemet

Sportfotografen Daniel Malmberg jobbar till vardags med Canon-utrustning. Nu har han fått möjlighet att prova Sony-systemet ordentligt – och han är positivt överraskad. Läs mer...

Test: Sony FE 24/1,4 GM

Plus Oavsett om du är yrkesfotograf eller fotoentusiast, tar pressbilder eller fotar landskap; Sony FE 24 mm f/1,4 GM är en relativt lätt och kompakt vidvinkel som passar för alla situationer. Objektivet är i stort sett utan svagheter. Läs mer...

Stopp för fotografering av 30 000 elever i Malmö

All skolfotografering i Malmös kommunala grundskolor stoppas. Inga nya avtal med skolfotoföretag får tecknas och gamla avtal ska avslutas. Läs mer... 8

2x telekonverter till Olympus

Olympus lanserar en telekonverter, kallad MC-20, som dubblerar brännvidden. Med 300/4 IS Pro blir avbildningsskalan nästan 1:1 vid närgränsen. Olympus har också gjort en ny version av programvaran för E-M1 Mark II som ger förbättrad autofokus och bildkvalitet. Läs mer... 1

Adapter för Sony E-objektiv på Nikon Z-kameror

Techart TZE-01 är en 2 mm tunn adapter som gör det möjligt att använda Sony-objektiv med E-fattning på Nikon Z-kameror med fungerande autofokus och bländarstyrning. Läs mer... 5

Två spegelfria kameror från Hasselblad

Hasselblad lanserar X1D II, en efterträdare till spegelfria X1D, och retroinspirerade 907X som passar ihop med det nya bakstycket CFV II 50C. Läs mer... 7

'Världens skarpaste zoom'

Hasselblad utökar X-systemets objektivprogram med ett zoomobjektiv: XCD 35-75 mm f/3,5-4,5. Enligt Hasselblad är objektivet den skarpaste zoomen på marknaden. Läs mer... 1

Effektfilter från Lensbaby

Lensbaby har utvecklat ett nytt filtersystem som är inspirerat av hur mode- och porträttfotografer jobbar med prisman som delvis täcker objektivet för att få spännande optiska effekter. Filtersystemet kallas Omni Creative Filter System. Läs mer... 4

War photographer James Nachtwey

Intervju på engelska med James Nachtwey, världens främste krigsfotograf de senaste decennierna. Läs mer... 2

Snabb spegelfri toppmodell på gång från Nikon

Nikon håller på att utveckla en snabb spegelfri kamera som motsvarar dagens toppmodell D5. Det berättade Nikons nya vd och styrelseordförande Toshikazu Umatate nyligen för en japansk industritidning. Läs mer... 10