Vår kontaktfunktion har inte fungerat
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Merläsning
Annons
Så förenklar och effektiviserar AI vardagen för fotografer
Annons
Som fotograf eller videograf vet du att kreativiteten ofta kommer när du minst anar det – på väg till en location, i bilen efter ett kundmöte, eller mitt under en plåtning när ljuset faller på ett sätt du inte förväntat dig. Men i ett yrke där fokus ligger på att fånga ögonblick, är det lätt att egna tankar, bildidéer eller feedback från kunden glöms bort.
Läs mer...



















8 Kommentarer
Logga in för att kommentera
2 dagar ? 6 månader ?
Vore kul att veta då man försökt kontakta ett par ggr men utan respons.
Hur troligt är det att jag får någon hjälp nu?
Man skulle önska att det fanns en funktion som många andra sajter har, där man lägger in en fel- eller kanske önskemålsanmälan och får en ärendeticket som följs upp. Det finns andra stora communitysajter som har det, t ex Ning. Det fungerar inte alltid det heller, men i alla fall bättre än FS.
Hittar inget bättre forum...säkert jag som inte hittar det som sagt men därför skriver jag här två konkreta förslag angående Galleri FS:
1. Snabbare handläggning av slussbilder, ta snabbare jurybeslut och använd bara oss medlemmar som stöd om det behövs.
2. Rensa bort gamla bilder, det är för många bilder nu, sätt en årsgräns eller något sådant, sen ska bilden bort.
Christer Sjöberg
1. håller jag med om
2. nej det tycker jag inte just nu. Tycker det är trevligt att det fylls på. Men skall ha det i åtanke vid framtida diskussioner.
Det är just det att en medlem kommer med ett konstruktivt förslag om förbättringar ratas den omedelbart, klent!