Annons

40D prisvärda nuförtiden

Produkter
(logga in för att koppla)

apersson850

Aktiv medlem
Det här är sannerligen ett bra pris för en 40D.
Å andra sidan står det att de inte har några i lager, ser jag nu. Det är ju inte svårt att vara billig när man inte har något att sälja.
 

laan

Aktiv medlem
Det här är sannerligen ett bra pris för en 40D.
Å andra sidan står det att de inte har några i lager, ser jag nu. Det är ju inte svårt att vara billig när man inte har något att sälja.

kolla lagerstatusen om någon dag, de sa att de snart skulle få in dem.. Jag förstod det som imorgon, men kan ha fel..
 

Nidhogg

Aktiv medlem
Jag köpte min 40D inkl. canons 17-85mm på japanphoto i våras. Gav 11.600 vilket blir lika mycket som samma kombination på scand. Vet dock inte vad de skulle ta för enbart huset.
 

Miffox

Aktiv medlem
Måste säga att det där priset var väldigt lockande med tanke på vad man får för pengarna är ju bara att slänga till ett Sigma 18-50 så har man i princip ett perfekt kit :)
 

hailstorm

Aktiv medlem
Måste säga att det där priset var väldigt lockande med tanke på vad man får för pengarna är ju bara att slänga till ett Sigma 18-50 så har man i princip ett perfekt kit :)
Jag landade min 40d förra veckan från Inet.se... 6995 för huset. Det upplevde jag som ett psykt bra pris... och en tusing billigare... ja det blir ju knappast bättre :)

PS: Speciellt med tanke på att beggat vill folk ha 6k.
 

xrp

Aktiv medlem
Jag högg en vid ca. 09:45 i morse i Stockholmsbutiken, tror att det var den första de sålde, men nu är lagret där tomt. De andra ställena har antingen inte sålt någon än, eller så har de bara inte uppdaterat sitt lagersaldo lika snabbt.
 

zanoii

Aktiv medlem
Jag landade min 40d förra veckan från Inet.se... 6995 för huset. Det upplevde jag som ett psykt bra pris... och en tusing billigare... ja det blir ju knappast bättre
FYI: Det är exakt vad jag betalade för mitt 40D-hus när jag köpte det på Kungsholmsfoto i mitten av dec 2008. Med andra ord kan vi vara glada för att priserna börjar vara nere på normal nivå snart.
 
ANNONS