Annons

Jag har fått min - D800...

Produkter
(logga in för att koppla)

B737

Medlem
Nöjd, nöjd, nöjd.

Fantastisk detaljåtergivelse i 6400... Känns liten då jag är van vid D3s, slamrigare slutare men inte så konstigt då det inte är en ren promodell. Välbyggd, genomtänkt och bilderna känns otroligt lovande. Helt annan isoklass än d3x. Jag fick 30 min att bestämma mig och betala kameran, tydligen ett enormt tryck.

Ni som beställt har något att se fram emot, trust me...

Erik
 
Senast ändrad:

helto

Aktiv medlem
Nöjd, nöjd, nöjd.

Fantastisk detaljåtergivelse i 6400... Känns liten då jag är van vid D3s, slamrigare slutare men inte så konstigt då det inte är en ren promodell. Välbyggd, genomtänkt och bilderna känns otroligt lovande. Helt annan isoklass än d3s. Jag fick 30 min att bestämma mig och betala kameran, tydligen ett enormt tryck.

Ni som beställt har något att se fram emot, trust me...

Erik
Inte alls avundsjuk :) Vart köpte du den? Är du NPS?

Grattis till din nya kamera
 

phool

Aktiv medlem
Jag är grymt avundsjuk =) stort grattis! Hoppas på att få göra ett inlägg om min egen väldigt snart, i alla fall om man får tro cyberphoto =)
 

phool

Aktiv medlem
Och vilken otrolig kamera det är, samma isoprestanda som D4 med betydligt bättre DR och dubbelt så mycket pixlar och lite till. D800:an skriver historia =)
 

B737

Medlem
Inte NPS...

Inte alls avundsjuk :) Vart köpte du den? Är du NPS?

Grattis till din nya kamera
...däremot verkade inte så många tänka på Japanphoto då D800 presenterades i början på feb. Dansade in på andraplatsen ungefär och fick glädjebeskedet idag.
 

phool

Aktiv medlem
Fan vad jag är glad för er skull grabbar =) Ni kan väl hålla tummarna för oss som väntar!
 

Gutta

Aktiv medlem
Ni inser givetvis att skrytet innebär en del förpliktelser?! Vi förväntar oss omdömen (objektiva såna givetvis) och testbilder å det snaraste!
 

phool

Aktiv medlem
Varje ny modell skriver väl historia.
Jag ska berätta en sak från hjärtat. Få kameror har skrivit historia på sistonde, den senaste enligt mig var 5dmk2, en kamera som folk tog till sina hjärtan, 5dmk2 var/är peoples champ, en kamera som sålde som smör och var/är omåttligt populär. D800 kommer att bli den nya peoples champion. Inte 1DX,inte D4 och inte 5D3, förstår du hur jag menar? Ingen kamera hotar den gällande bildkvalité. Och tänk på vad den kostar också, samma af som D4 också... Då kanske du förstår att D800 inte bara är vilken ny kamera som helst. Alla kommer att vara fantastiska, men D800 är den som sticker ut.
 
ANNONS