Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canon EOS 5D

Produkter
(logga in för att koppla)

macrobild

Avslutat medlemskap
Med den stora uppsättning av gluggar som jag har från Canon i mitt arbete , noga utvalda och framtestade så önskar jag mig ett modernare kamerahus från Canon där bandning och utläsningsbrus har minimerats ner till Sonys sensorernas nivå och det resultat jag kan få från tex d7000 D3x i de låga nivåerna.
Någon snabb 18 miljoner pixlar sportkamera är jag inte intresserad av utan en 36 Mpixel eller högre upplösning med Sonysensorernas egenskaper och DR
 
Senast ändrad:

kinng

Aktiv medlem
Med den stora uppsättning av gluggar som jag har från Canon i mitt arbete , noga utvalda och framtestade så önskar jag mig ett modernare kamerahus från Canon där bandning och utläsningsbrus har minimerats ner till Sonys sensorernas nivå och det resultat jag kan få från tex d7000 D3x i de låga nivåerna.
Någon snabb 18 miljoner pixlar sportkamera är jag inte intresserad av utan en 36 Mpixel eller högre upplösning med Sonysensorernas egenskaper och DR

Ja det låter ju trevligt, men hur tycker du att trådskaparen ska göra?
 
ANNONS