Sökresultat
-
FS Forum Utmaningscupen
Ja så är logiken. Du har ju laddat upp en bild från ett album och raderar du bilden så försvinner den såklart. Nej du kan inte ladda upp till stängda deltävlingar. Vi har ju obegränsat med bilder i Plus så då behöver man inte radera.- elmfeldt
- Inlägg # 3
- Forum: Frågor om Fotosidan
-
FS ur funktion
Ah på mobilt. Det är fixat men inte releasat. Kommer inom kort.- elmfeldt
- Inlägg # 25
- Forum: Frågor om Fotosidan
-
FS ur funktion
Ja det kan nog pågått ett tag men med låg intensitet. Det var helt klart ett misstag av dom att gasa på för fullt. Då blev det uppenbart att de var inne. De la in kommentarer via Portfolion och de som hade blogg där. Men det är stoppat nu. Får se om de hittar ngn ny väg. Ja forum-felmeddelande...- elmfeldt
- Inlägg # 22
- Forum: Frågor om Fotosidan
-
FS ur funktion
Är du här? https://www.fotosidan.se/blogs/index.htm Det där ska vara justerat.- elmfeldt
- Inlägg # 21
- Forum: Frågor om Fotosidan
-
FS ur funktion
Nej det var en Spam-människa (eller robot) som slarvat med fnuttarna i en länk vilket gjorde att layouten bröts sönder. Spam-kommentaren är raderad så det är löst- elmfeldt
- Inlägg # 16
- Forum: Frågor om Fotosidan
-
FS ur funktion
Ang "Hoppsan.. " så är det två teknikaliteter som sammanfallit. Vi har gjort en rättning men det verkade inte lösa det. Vi har gjort en rättning till så nu borde inte "Hoppsan.." dyka upp. Lägg ett inlägg här om ni ser det igen.- elmfeldt
- Inlägg # 15
- Forum: Frågor om Fotosidan
-
FS ur funktion
Borde varit ngt temporärt. Vi håller koll.- elmfeldt
- Inlägg # 2
- Forum: Frågor om Fotosidan
-
Hjälp! tas tacksamt emot
Markera bilderna och flytta dom till ditt/dina portfolio-album. Dom kan inte ligga i vanligt album och Portfolio-album samtidigt.- elmfeldt
- Inlägg # 4
- Forum: Frågor om Fotosidan
-
Hjälp! tas tacksamt emot
Kul 👍 Här finns info https://whitebalance.zendesk.com/hc/sv/articles/360023237611-Hur-skapar-jag-en-Portfolio- elmfeldt
- Inlägg # 2
- Forum: Frågor om Fotosidan
-
FS Annat Mitt konto har blivit kapat.
Inget bestämt just nu. Magic Link är ju också en variant av lösning.- elmfeldt
- Inlägg # 9
- Forum: Frågor om Fotosidan
-
FS Annat Mitt konto har blivit kapat.
Vi har kikat och inget tyder på att ligger hos oss. Det ser mer ut som ngn från Usa har lyckats logga in på ditt konto. Mest rimliga är att de lyckats gissa lösenordet. Du har ett ärende i kundtjänst också. Maila svar på det om det är ngt mer vi ska kika på. Med vänlig hälsning, David- elmfeldt
- Inlägg # 6
- Forum: Frågor om Fotosidan
-
Fotosidan plugin
Skumt testade precis och det funkade fint.- elmfeldt
- Inlägg # 5
- Forum: Frågor om Fotosidan
-
Fotosidan plugin
Finns 1.7. Ladda ner härifrån https://www.fotosidan.se/cldoc/nytt-paa-fotosidan/publicera-bilderna-direkt-fran-lightroom-2.htm- elmfeldt
- Inlägg # 3
- Forum: Frågor om Fotosidan
-
Dubbla annonser?
Oki! Vi håller utkik. En annan variant är att det temporärt är trögt och därför uppstår det där.- elmfeldt
- Inlägg # 2
- Forum: Frågor om Fotosidan
-
Störande pilar i portfolion
Anledningen till att de ligger på bilden är att mallen är responsiv så samma beteende på desktop och mobilt. Mallen har logik för att maxa bilden så stort som möjligt för den enhet som används. Vi vill alltså visa bilden så stort som möjligt utan att beskära den. Det är samma mall/logik som för...- elmfeldt
- Inlägg # 4
- Forum: Frågor om Fotosidan
-
Traderaannonser
Ja. Vi har ett samarbete med Tradera sen någon månad som också ger medlemmar och Plus rabatt på Traderas avgifter. Artikel kommer inom kort- elmfeldt
- Inlägg # 2
- Forum: Frågor om Fotosidan





