Sökresultat
-
Fågelidentifikation
Ja det gör väl det :) Tack.- meathead
- Inlägg # 2,785
- Forum: Långa diskussioner, debatter
-
Fågelidentifikation
Kaja? Blir lite osäker eftersom den ser ut att vara helsvart.- meathead
- Inlägg # 2,783
- Forum: Långa diskussioner, debatter
-
Fågelidentifikation
Tack för era svar. MVH Henrik- meathead
- Inlägg # 2,736
- Forum: Långa diskussioner, debatter
-
Fågelidentifikation
Slag eller Kattuggla? Den inklippta bilden är för att se längden på stjärten.- meathead
- Inlägg # 2,729
- Forum: Långa diskussioner, debatter
-
I vilket program gör ni Er hemsida i?
1. Macromedia Dreamweaver MX 2. Det var det första program jag provade och tyckte det fungera så därför har jag aldrig provat något annat. 3. Enkelt- meathead
- Inlägg # 5
- Forum: Efter exponering (digitalt)
-
Lite bra fågelbilder att visa?
Det där var inget dåligt last med föda :)- meathead
- Inlägg # 4,750
- Forum: Långa diskussioner, debatter
-
Lite bra fågelbilder att visa?
Kungsfiskare.- meathead
- Inlägg # 4,720
- Forum: Långa diskussioner, debatter
-
Ett klick för skogen
Upprop: Rädda Sveriges Gammelskog. http://skyddaskogen.se/upprop/ /Henrik- meathead
- Inlägg # 6
- Forum: Vilda djur och fåglar
-
Nikon D50, programval P?
Tror P är mer eller mindre samma som Auto(grön) fast inte blixten hoppar upp om kameran tycker det behövs. M,A & S ger möjlighet till manuella inställningar. /Henrik- meathead
- Inlägg # 2
- Forum: Nikon - kameror , objektiv, tillbehör
-
Ett klick för skogen
Lägg den som startsida på din dator då kommer du ihåg ;) /Henrik- meathead
- Inlägg # 3
- Forum: Vilda djur och fåglar
-
D300
Tack för ditt svar Magnus. Jag hitta precis orsaken ..inställningen för USB på kameran var inställd på MTP/PTP när jag valde Masslagring blev det NEF och JPG. /Henrik- meathead
- Inlägg # 1,835
- Forum: Nikon - kameror , objektiv, tillbehör






