Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canon 35/2,0 (var finns dom?)

Produkter
(logga in för att koppla)

Hans_Andersson

Aktiv medlem
I rubriken verkar det vara en dum fråga. I normala fall skulle det vara det också. Men dom verkar vara slutsålt överallt. Inet.se visade i förrgår att dom skulle ha haft ett par gluggar inne om åtta dagar, nu säger sidan att det är om 17 dagar. Cyberphoto verkar inte ha några, lika så många andra sidor som jag brukar handla ifrån.

Är det en poppis glugg eller? Inte hittat något begagnat heller...

Men jag har hittat konverterings ringar så jag kan ha FD gluggar på min eos 5d, men dom kostar runt 400:- och verkar ha samma effect som ett sånt där macro rör har. Ingen fokus på oändligt mao.

Någon som vet en affär som har några inne som inte tar över 3000:- för en 35/2.0?
 

Håkan Bråkan

Aktiv medlem
Roligt att du nämnde det. Hittade en nu, men tyvärr så har folk redan stressat upp priset över en tusenlapp. 4 Dagar före auktionsslut...vad säger man?
Man säger väl att den säljs för normalt pris, dvs runt 1500 kr, mer om filter och motljusskydd ingår. Runt 70 procent av nypriset brukar man säga, och denna glugg är trots sitt ringa nypris eftertraktad på begagnatmarknaden.
 

Hans_Andersson

Aktiv medlem
Hm, jag tror någon annan har hittat den här tråden.

Jag skulle ha varit in igår men det vart för mycket annat och det hanns inte med. Så jag ringde men fick inget svar för att han skulle förhoppningsvis kunna lägga undan det.
Så jag skickade ett mail om det.

Men idag hann jag in och åkte in med pendel.

Gissa om det vart ett antiklimax när jag fick reda på att den var såld...

Någon annan hade ringt och frågat.

Jaja, vad är en bal på slottet.
 
ANNONS