Annons

Bortplockade inlägg

Produkter
(logga in för att koppla)

Falumas

Aktiv medlem
Ibland far trådar iväg och blir väldigt OT. Trådarna brukar då rensas, vilket jag tycker är väldigt bra. Många gånger har jag hamnat OT, men nu var det faktiskt första gången som jag råkade ut få inlägg flyttade efter att D800-tråden blev en intressant sidodiskution om Königsegg.

Togs Königseggsinläggen bara brutalt bort eller kan man hitta dom någon annanstans?

/Karl
 

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
Dom togs bort. Om det spinner iväg i en sidodiskussion om något fotorelaterat händer det att vi bryter ut och skapar en egen tråd men här bedömdes det väl som helt ovidkommande.
 

PMD

Aktiv medlem
Det vore mycket trevligare om alla inlägg som absolut verkligen måste åtgärdas flyttas istället för raderas. Ibland blir det lite svårbegripligt när inlägg fattas.
 

AFJ

Aktiv medlem
Jag tycker att om moderatorn plockar bort inlägg bör denne skriva något i tråden, typ "8 inlägg borttagna då det var off-topic". Det blir då en signal som visar var ribban ligger. Att bara plocka bort inlägg utan någon förklaring skapar en lite olustig känsla tycker jag.
 

Helmetrock

Aktiv medlem
Ja, jag håller med. Plötsligt fattas inlägg som varit med i D800-tråden utan förklaring.

Missförstå mig inte nu, D800-tråden behövde verkligen rensas och jag tycker det är bra att ni går lite hårdare åt rent OT, men som sagt hade det varit trevligt med en upplysning efteråt.

Keep up the good work!
 
ANNONS