Annons
Gammal 2019-11-30, 10:06
HenryB

Stadsliv skrev: Tack för ytterligare kommentarer, även om jag inte direkt hänger med I processordiskussionen.

Uppdaterat nu plus att grafikkortet som stod med tidigare nu utgått ur sortimentet och jag tror det jag kan valt nu är overkill, men gick på liknande pris som förra. Men tar gärna emot ett mer precist förslag på alternativ som kan fungera. (I min spec till Inet hade jag sagt att det är ett plus om det är möjligt med enklare videoredigering.)

https://www.inet.se/datorbygge/b1119203/fotodator-2
Tror det kommer bli bra. Jag hade dock haft kvar Noctua-kylaren då den är tyst vilket medföljande kylare sällan är. Den extra chassifläkten är onödig, ingår ju två st redan i lådan.
Gammal 2019-11-30, 17:11
Zebulah

HenryB skrev: Tror det kommer bli bra. Jag hade dock haft kvar Noctua-kylaren då den är tyst vilket medföljande kylare sällan är. Den extra chassifläkten är onödig, ingår ju två st redan i lådan.
Väljer man en annan kylare än originalet så är mitt val såklart Noctua. De är liksom bäst utan tvekan men deras färgval är liksom *host* *host* inte så snyggt men har man inget glas på sin låda så spelar det ingen roll. Eller "vem fan bryr sig" *L*
Besvara

Bokmärken

Ämnesverktyg
Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:48.

Elinchrom ELB 500 TTL