Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

kvinnlig cellist sökes

Produkter
(logga in för att koppla)

Mozo

Avslutat medlemskap
Jag går på folkhögskola ute på Biskops-Arnö och studerar "Det fotografiska hantverket". Det är en ett-årig utbildning där vi lär oss olika äldre tekniker för att framställa bilder.
Nu under våren skall vi ha vår slututställning och i samband med det vill jag försöka realisera ett litet fotoprojekt som jag eventuellt vill använda i min slututställning.
Kortfattat så söker jag en kvinnlig cellist. Min bildidé är enkel, att fånga rörelsen och sensualiteten i musiken. Jag fotograferar svartvitt och analogt. Violoncell är ett av mina favoritinstrument därför vill jag använda det i min bildidé!
Ett problem är att jag inte kan ge någon ekonomisk ersättning pga att jag är studerande...
Ersättningen blir i form av bilder om dessa blir bra.

Jag vill poängtera att det hela är seriöst. Den som är intresserad kan höra av sig till [email protected] så kan jag försöka förklara mer om vad jag vill med bilderna.

mvh
Christer Fischier

Edit: Glömde skriva att det gäller Stockholmsområdet!

ANNONS
Götaplatsens Foto