Annons

Din käraste ägodel

Produkter
(logga in för att koppla)

evalisen

Aktiv medlem
Pratar vi ägodelar som man kan ta på så har jag två, som jag inte kan välja mellan.

Sommarstugan och Kameran

Sommarstugan för att jag älskar att vara där,
som att flytta tillbaka i tiden litegrann.
Utan massa stress och krav. :eek:))

Kameran för att vi har väldans kul ihop,
och upptäcker nya saker varje dag. :eek:))
 

Makten

Aktiv medlem
Som jag sade i mitt första inlägg så uppdaterar jag ibland min käraste ägodel. Igår fick gitarren ett nytt utseende och nytt ljud. Ny mikrofoner av helt annan sort, och lite svart plast istället för vit. Alltid kul med förändring:) Jag har förresten satt ihop den av lösa delar efter mina egna specifikationer. Tänk om man kunde göra så med kameror! :p
Eller, det kan man ju på sätt och vis genom att byta objektiv;-)
 

Bilagor

Caffe

Aktiv medlem
1. Min kamera
Man bevarar alla minnen och kommer ut på en massa roliga äventyr. Skratten, allvaret, vännerna, nuet, dået, alltet.

2. Min bil
Finns det något underbarare än att känna vinden i håret, händerna på ratten och då och då trycker man plattan i botten på någon grusväg och känner hur bakänden slungas ut och lämnar grussprut flera meter bakom sig. Man rattar emot, häver sladden, man har kontroll, man är fri, man är om inte gud själv så nära iaf.

Sedan kommer jag inte riktigt på någon speciell pryl som jag gillar lite extra...
 

Tes

Aktiv medlem
Favoriten kommer nog alltid att vara bilen även om jag gillar även min kamera, mac:en, wacomplattan, ipoden, gitarren, mobilen, huset på landet, lägenheten i "stan", sängen... (gillar prylar överhuvudtaget!)

Bilen är min frihet... och går dessutom att kombinera på nåt sätt med mycket av det nämnt ovan! =)
 

ulricahdesign

Aktiv medlem
Usch, jag är en riktig pryltok.. så det får bli en liten 1-2-3 lista ;))

1. Kamerautrustningen ( förstås )

2. Datorn ( hur levde man utan?? )

3. Plattången ( när jag vill tämja de bångstyriga lockarna *S* )
 

Mankan G

Aktiv medlem
Hi folks

Skruvdragaren kanske, min högt värderade DeWalt men måste nog ändå säga mitt hus. Huset i som själv är inget speciellt men det rymmer allt som en prylgalning som jag har på hyllorna. Kamerorna, familjen, datorn, stereon, verktygen.

Mankan
 
ANNONS