Annons

Stockholmsmästerskap i Naturfoto

Produkter
(logga in för att koppla)

JSL

Aktiv medlem
Janne, vi tog aldrig någon bra gruppbild va ? Det kanske skulle vara något till nästa gång ?
 

Arleklint

Aktiv medlem
Jag tror jag har någon/några liggande. Skall kolla ikväll.

Naturligtvis kör vi nästa år igen. Jag tror jag vet vilket område det blir, men det är än så länge hemligt :)
 

hasseper

Aktiv medlem
Jag fick en ide härom dagen att göra en tävling i innerstan. Det finns ju en massa parker och till och med riktiga skogsområden där.

Vad tror ni skulle inte det vara kul att fota natur inne i stan?


\h
 

Arleklint

Aktiv medlem
FelixSwensson skrev:
Hmm.. Jo, jag funderar ju på det. Det ser ju tufft ut också. :)
Tur för dig att presentkortet kom till mig idag.
Jag postar det till dig i morgon.

Jag tycker det är jätteroligt att du som i sammanhanget är ung vann priset!


Vad skall du ha nu då? ;)
 

Arleklint

Aktiv medlem
hasseper skrev:
Jag fick en ide härom dagen att göra en tävling i innerstan. Det finns ju en massa parker och till och med riktiga skogsområden där.

Vad tror ni skulle inte det vara kul att fota natur inne i stan?


\h
En grundtanke från min sida med tävlingen är att den skall visa på alla fina möjligheter till naturfotografi som finns i och kring Stockholm....
 

FelixSwensson

Avslutat medlemskap
Arleklint skrev:
Tur för dig att presentkortet kom till mig idag.
Jag postar det till dig i morgon.

Jag tycker det är jätteroligt att du som i sammanhanget är ung vann priset!


Vad skall du ha nu då? ;)
Vad bra. :)

Det blir nog ett batterigrepp ändå tror jag. Men jag är inte riktigt säker än. Iofs behöver jag ett gråfilter men dem är ju inte så dyra så det blir nog både och.
 

Arleklint

Aktiv medlem
FelixSwensson skrev:
Föressten, varför la inte du upp något bidrag Janne?
Jag skulle iofs inte kunnat vinna annat än teoretiskt, men jag ville inte ta någon risk att vinna en tävling jag själv ordnar. Dessutom visste jag ju långt i förväg var vi skulle foto.
 

FelixSwensson

Avslutat medlemskap
Faaan. Vinsten känns inte lika rolig längre. Jag upptäckte nyligen att någon har gått in i huset och snott hela min fotoutrustning. Det innefattar:

Nikon D200
Nikon AF-S 17-55/2.8
Nikon AF 80-200/2.8 (Vridzoom)
Sigma 105/2.8 Macro
Ett minneskort Lexar 1GB
Väskan

Så ifall någon skulle se annonser på nätet där något säljer något utav ovanstående så kontakta mig. Jag har alltid varit lite rädd att få grejerna snodda när jag är ute och fotar och så blir de snodda när de ligger hemma och jag är bortrest. Det suger verkligen.
 

Arleklint

Aktiv medlem
FelixSwensson skrev:
Faaan. Vinsten känns inte lika rolig längre. Jag upptäckte nyligen att någon har gått in i huset och snott hela min fotoutrustning. Det innefattar:

Nikon D200
Nikon AF-S 17-55/2.8
Nikon AF 80-200/2.8 (Vridzoom)
Sigma 105/2.8 Macro
Ett minneskort Lexar 1GB
Väskan

Så ifall någon skulle se annonser på nätet där något säljer något utav ovanstående så kontakta mig. Jag har alltid varit lite rädd att få grejerna snodda när jag är ute och fotar och så blir de snodda när de ligger hemma och jag är bortrest. Det suger verkligen.
Helsike vad tungt det måste kännas!!!
Jag lider med dig Felix!
Kolla försäkringar, och vinsten är din!
 

FelixSwensson

Avslutat medlemskap
Jag tror det är ganska lugnt med försäkringar speciellt eftersom grejerna blev snodda hemma och jag har kvitto på allting. Det kan dock bli lite problem med mitt teleobjektiv som jag köpte begagnat eftersom jag inte har något kvitto på det.
 
ANNONS