Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Antal givna kommentarer varierar?

Produkter
(logga in för att koppla)

millimeter

Aktiv medlem
På min sida står hur många kommentarer jag givit. Ibland minskar det, naturligt eftersom folk tar bort sina bilder som jag kommenterat.

Men ibland ökar det, såvitt jag vet utan att jag kommenterat? Hur kommer det sig? Jag har i alla fall inbillat mig det.

Är det möjligt (tack vare någon poolbyråkrati eller elektronisk mängdlära eller..), eller beror det alltid på att jag givit nya kommentarer som jag dock förträngt? (Om det senare är fallet så är väl detta fotosidans mest meningslösa fråga någonsin..)

Tack!
 

Graal

Avslutat medlemskap
Kan inte det här så noga men kan det kanske ha att göra med att bilder som enbart avpubliceras, utan att raderas, ibland återpubliceras och har man då en kommentar på en sådan bild sedan tidigare kan det kanske öka utan att man gjort en ny kommentar, för den gamla ligger kvar på bilden?
 
ANNONS