Annons

Sony tävling

Produkter
(logga in för att koppla)

Lintott

Aktiv medlem
Nu är det jag igen, sorry men varför får jag inte upp information och regler när jag klickar på det på Sony tävlingen? vad är det man ska ladda upp för bild där? Står ingenstans....
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Det är en ny tävling som kommer i Fotosidan Magasin. Vi är mitt i att göra klart nästa nummer och texten till tävlingen är inte klar men den kommer senast måndag. Tävlingen borde inte varit öppen än så stänger den.
 

Lintott

Aktiv medlem
Det är en ny tävling som kommer i Fotosidan Magasin. Vi är mitt i att göra klart nästa nummer och texten till tävlingen är inte klar men den kommer senast måndag. Tävlingen borde inte varit öppen än så stänger den.
Aha ok ja tack, det förklarar ju saker och ting och precis som du säger så borde den inte synas då ni inte är klara med upplägget. jag måste säga att jag bli något förvirrad här på Fotosidan ibland och jag är ledsen för det men jag vill veta saker och ting och jag klarar inte svåra saker längre då jag är sjuk!
 

Homy

Aktiv medlem
Tyvärr så får jag inte fram information och regler ff. på den, vad är det för bild man kan tävla med? Och var på fotosidan står det om denna tävling, vore tacksam för länk?
Tävlingen ska inte vara öppen som sagt. Jag noterade bara att den inte är stängd som redaktören skrev och att någon hunnit att ladda upp en bild.
 
ANNONS