Annons

Brad Pitt jagas av paparazzi (reklamfilmen alltså).

Produkter
(logga in för att koppla)

Niclasfoto

Avslutat medlemskap
Många teleatraper ute och springer dær ja;)

Enig med dig Mikael:)!!

= Favoritscenen är:
- Hey Bob...
- Hey, Brad.
- Brad?!! ------> Krasch...
 

jonasgauffin

Aktiv medlem
Hehe, cool reklamfilm :)

Men jag är lite kritisk till den...här är min kritik (ska försöka vara lite konstruktiv):

Brad? Kunde det inte vart en söt tjej istället?
Eller flera?

Man hinner ju inte se kamerorna? Lite mer closeups på kameror!

Och spela gärna hela låten (Gimmi Shelter är ju tveklöst bästa låten genom tiderna), då blir det mer tid till tjejer och kameror :)

Ölen kan dom ta bort helt, den biten kan jag sköta själv!
 

Michael Katona

Aktiv medlem
Niclasfoto skrev:
Många teleatraper ute och springer dær ja;)

Enig med dig Mikael:)!!

= Favoritscenen är:
- Hey Bob...
- Hey, Brad.
- Brad?!! ------> Krasch...

Älskar ljudet som smattrar från kameran... med tanke på hastigheten så låter det nästan som en Canon 1D Mark II :)
 

Kalle_B

Aktiv medlem
jonasgauffin skrev:
Hehe, cool reklamfilm :)

Men jag är lite kritisk till den...här är min kritik (ska försöka vara lite konstruktiv):

Brad? Kunde det inte vart en söt tjej istället?
Eller flera?
Orka med massa söta tjejer i reklamen.. vi har inte fått nog av tjejer i tv rutan/film som ser ut som fröken perfect hela tiden?
Ialla fall jag är så avsexualiserad av allt sådant nu... man kan tydligen få förmkt av det.
 

mipert

Aktiv medlem
Nu när filmen är offentlig kan jag avslöja att jag är den fjärde fotografen till vänster i filmen.

Killians (reklambyrån för er som inte är så insatta) tjatade och tjatade.
Brad (killen som går ut för att köpa öl i filmen) tjatade och tjatade.

Till slut gick jag med på vara med i filmen.
Enda kravet jag hade var att jag inte skulle tvingas använda en Canonkamera utan min gamla vanliga D100.
 

Niclasfoto

Avslutat medlemskap
Håller inte med om att jag hellre hade sett kvinnliga fotografer men det hade vart helt klart mer representativt... att de løøøper efter (en) Pitt alltså!!!
 

JalleS

Aktiv medlem
Den kom ju tidigare... När Jennifer Aniston försökte få ner sista ölen från översta hyllan men den hjälpsamma kille tog ölen istället:)

jonasgauffin skrev:


Men jag är lite kritisk till den...här är min kritik (ska försöka vara lite konstruktiv):

Brad? Kunde det inte vart en söt tjej istället?
Eller flera?

 
ANNONS