Annons

Cyberphoto - OPTIKHELG

Produkter
(logga in för att koppla)

William Spiik

Aktiv medlem
Säljer ut en del mediokra telezoom utan stabilisering billigt. Och några som är bra utan stabilisiring men inte heller billigt
Tja...
De säljer Canon EF 50/1,4 USM för 3490:- kr, enligt prisjakt är det billigaste priset i Sverige.

De säljer Canon EF-S 15-85/3,5-5,6 IS USM för 6490:- kr, enligt prisjakt är det billigaste priset i Sverige.

De säljer Canon EF-S 55-250/4-5,6 IS för 2290:- kr (väldigt prisvärt), enligt prisjakt är det billigaste priset i Sverige.

Ska man vara negativ så går det alltid.

Edit. Ni som är vän med Cyberphoto på facebook har ett till erbjudande som väntar, 500krs rabatt på valfritt Samyang-objektiv. Men då måste ni vara vän med Cyberphoto på FB som sagt, och få rabattkoden där. Rabattkoden finns även på cyberphoto's blogg.
 
Senast ändrad:

hpz

Aktiv medlem
Säljer ut en del mediokra telezoom utan stabilisering billigt. Och några som är bra utan stabilisiring men inte heller billigt
Tja...
Det var inte just de gluggarna som lockar mig...hmmm, iofs kanske 35an till nikon men varför gnälla när jag kollade ett par av gluggarna och då ver det lägsta priset i sverige från en bra butik...??
 

ÅkeK

Aktiv medlem
Säljer ut en del mediokra telezoom utan stabilisering billigt. Och några som är bra utan stabilisiring men inte heller billigt
Tja...
Vad som är mediokert för någon kan vara precis lagom för en annan.

Iofs inget i kampanjen som jag vill ha, men tack för tipset ändå.
 

papichulo

Aktiv medlem
Surt att det är nytt hus som står högst på listan nu, annars hade jag ropat hem ett Samyang 14 på en gång...
 

William Spiik

Aktiv medlem
Surt att det är nytt hus som står högst på listan nu, annars hade jag ropat hem ett Samyang 14 på en gång...
Kanske värt att köpa ett Samyang 14 före ändå? Inte varje dag det är REA. ;)

OBS. Samyang-objektiven (85mm, 14mm, 8mm) är det en femhundring rea på om man skriver in koden "samyang8mm", de finns inte på förstasidan.

Kan tillägga att jag om några minuter beställer hem ett Samyang 8mm.
 
ANNONS