Annons

Pengar tillbaka Canon fungerar inte

Produkter
(logga in för att koppla)

Fredrik AVT

Aktiv medlem
Jag har köpt en 60D och gått till länken för att skriva i uppgifter om mig och utrustningen som är köpt. Jag använder Mac Pro och iPhone. Det går inte att välja kamera under under "produkt 1" utan enda skrollvalet är "välj" förmodligen, då detta är en obligatorisk uppgift, kan formuläret inte godkännas av "pengar tillbaka" utan varje mejlsvar återkommer med en länk till den sidan och webbformuläret. Jag gjorde en PDF, skrev ut det och skrev in 60D under "produkt 1" med penna (penna fungerar alltid!!) och mejlade in det - jag har igen fått samma svar med länk till webbsidan - det låter som om Canon inte vill ge tillbaks några pengar!!

Har andra haft samma problem?
 

Scratchen

Aktiv medlem
Jag har köpt en 60D och gått till länken för att skriva i uppgifter om mig och utrustningen som är köpt. Jag använder Mac Pro och iPhone. Det går inte att välja kamera under under "produkt 1" utan enda skrollvalet är "välj" förmodligen, då detta är en obligatorisk uppgift, kan formuläret inte godkännas av "pengar tillbaka" utan varje mejlsvar återkommer med en länk till den sidan och webbformuläret. Jag gjorde en PDF, skrev ut det och skrev in 60D under "produkt 1" med penna (penna fungerar alltid!!) och mejlade in det - jag har igen fått samma svar med länk till webbsidan - det låter som om Canon inte vill ge tillbaks några pengar!!

Har andra haft samma problem?
Funkade fint i Safari på Mountain Lion i alla fall!
 

Rommel

Avslutat medlemskap
Lite högre nivå på inläggen hade ju vart önskvärt...
Det var rätt seriöst svar! Funkar inte det så
Prova nåt annat. Exempelvis funkar långt ifrån alla webbsidor normalt på iPhone. Flash är
Exempel på nåt som absolut inte funkar. Och funkar inte datorn så prova nåt annat.
 

Torbjörn Andersson

Aktiv medlem
Hej.

Jag sitter på mac och har anmält via nätet. Använde webbläsaren Firefox och det var inga problem.

Har skickat in förut och det har inte strulat något.

Hoppas det löser sig ( och post tar alltid lite tid... )

Lycka till.
 

Fredrik AVT

Aktiv medlem
Fick äntligen svar att jag kommer få pengarna efter jag mailade detta som PDF bilaga till mejladressen. Tycker ändå det är klumpigt skött då man givetvis borde ha testat webbsidan mot Safari som är väldigt vanligt.
 
ANNONS